حضور نوجوان ۱۳ ساله یزدی به عنوان کارگردان در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به حضور هنرمندان ۳۰ استان کشور در جشنواره رضوی یزد گفت: نوجوان ۱۳ ساله یزدی به عنوان کارگردان در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد حضور پید

علی غیاثی، ندوشن، دبیر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با اشاره به میزبانی استان یزد از یازدهمین دوره از جشنواره رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد،‌ گفت: این جشنواره از 18 تا 21 مرداد در سینما تک یزد برگزار می شود که تاکنون از 30 استان کشور آثار دریافت شده است.

 

وی افزود: در این دوره از جشنواره حضور کارگردانان و مستندسازان مختلفی را شاهد هستیم که از سنین مختلف نیز با ارسال آثار خود سعی بر حضور در این جشنواره دارند.

 

دبیر یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره ما شاهد حضور نوجوانی 13 ساله با نام امیر محمد آقایی به عنوان کارگردان از یزد هستیم که اثر خود را به این جشنواره ارسال کرده است.

 

امسال 618 اثر به دبیرخانه رسیده که سال قبل این تعداد 531 اثر بوده است و یزد نیز در سال گذشته 65 فیلم بوده که در سال جاری این تعداد 57 اثر است.

کد خبر 558318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha