صدا و سيما نقش ارزنده خود براي حمايت از جشنواره هاي رضوي را به اثبات رساند

خبرگزاری شبستان: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد، با بيان اينكه صدا و سيما نقش ارزنده خود براي اجراي جشنواره هاي رضوي را به اثبات رسانده، افزود: نيروهاي صدا و سيما در راستاي تبيين شخصيت امام رضا (عليه السلام) با اين اداره كل همكاري خوبي داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ياسوج، مديرعامل بيناد بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا (عليه السلام) امروز (۲۶ تير ) به همراه معاون اجرايي، كارشناس پژوهشي و رابط اين بنياد با صدا و سيما با قائم مقام صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد ديدار و در زمينه راهكارهاي همكاري در زمينه برگزاري مطلوب پوشش خبري برنامه هاي اين بنياد گفتگو كرد.

 

رضا دهباني پور، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد در ابتداي اين نشست، گفت: جشنواره ملي آئين هاي نمايشي، نقالي و پرده خواني در فرهنگ رضوي حدود پنج سالي است كه در اين استان برگزار مي شود.

 

وي با بيان اينكه مديريت برنامه ها و جشنواره هاي رضوي برعهده بنياد بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا (عليه السلام) است، اظهار داشت: امسال بخش شبيه خواني و پرده خواني به اين جشنواره ملي اضافه شده است.

 

دهباني پور، به سختي كار برگزاري جشنواره و برخي حاشيه ها اشاره و افزود: نيروهاي فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و شهرستان ها تاكنون جشنواره هاي ارزنده اي با مشاركت مردم و حضور ارزنده صدا و سيماي مركز استان برگزار كرده اند.

 

اين مسئول فرهنگي و هنري استان كهگيلويه و بويراحمد، با بيان اينكه صدا و سيما نقش ارزنده خود براي اجراي جشنواره هاي رضوي را به اثبات رسانده، عنوان كرد: نيروهاي صدا و سيما در راستاي تبيين شخصيت امام رضا (عليه السلام) با اين اداره كل همكاري خوبي داشته و دارند.

 

وي ادامه داد: جشنواره ملي آئين هاي نمايشي، نقالي و پرده خواني در فرهنگ رضوي پرمخاطب شده و همچنين تجربه همكاران در اين اداره كل را افزايش داده است.

 

دهباني پور، برگزاري اين جشنواره را با توجه به ارادت همه مردم و نهادها، تنها وظيفه فرهنگ و ارشاد اسلامي ندانست و يادآور شد: همه ما وظيفه داريم در راستاي شناسايي، شناساندن و تكريم اهل بيت و سنت ها گام برداريم.

 

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد، گفت: بنياد بين المللي فرهنگي و هنري امام رضا (عليه السلام) نيز در راستاي رسالت و وظايف خود به درستي انجام وظيفه كرده و شاهد رشد و تعالي معنوي در جامعه به بركت اين جشنواره هاي رضوي هستيم.

 

  

 

کد خبر 558842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha