امام جمعه اشکذر با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد دیدار کرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اشکذر به منظور بررسی موقوفات شهرستان اشکذر با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر امروز (27 تیر) در نشستی به منظور بررسی موقوفات و خیریه شهرستان اشکذر با حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد دیدار کرد.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر در این نشست با اشاره به اهمیت ساماندهی اوقاف و خیریه گفت: وقف نیتی ماندگار است که وقافان با نیتی ماندگار سعی بر توجه به اجتماع و توسعه و فرهنگ دارند.

 

وی افزود: امروز ظرفیت های متعددی در راستای جلب اعتماد واقفان و همچنین اطلاع رسانی در زمینه وقف وجود دارد که فضای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می تواند به این امر کمک کند.

 

امام جمعه اشکذر تصریح کرد: مسئولان باید طرح ها و نیت های واقفین را به خوبی به سرانجام رسانند تا بتوانند در این زمینه اعتماد واقفین را در این جهت کسب کنند.

 

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست گفت: یکی از طرح های در دست اجرا با عنوان طرح فدک است که از این طریق موقوفات و خیریه روستا به روستا مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر 559017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha