پیام رئیس شورای اسلامی شهر یزد به یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر یزد به یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در پیامی این جشنواره را راهگشا برای فرهنگ رضوی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام شیخ عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پیامی این جشنواره را راهگشا برای فرهنگ رضوی دانست که متن آن به شرح زیر است؛ خداوند بر مردمان ایران زمین منت نهاد و قطعه‌ای از بهشت را در آن جای داد تا دلدادگان کویش برای بهره بردن از دستان پر مهر و عطوفت یار بسویش بشتابند.

 

آری ایران ضامن الائمه‌ای را در خود جای داده که نور و دست ولایی او همواره بر دلدادگان آل طاها و دلشکستگان گسترده و کشیده می‌شود در هر کوی و برزن که نظر کنید نشانی از مهر و عطوفت آن رئوف اهل بیت (علیهم السلام) را می‌توان نظاره کرد و در هوای تازه یادش نفس کشید تا دل شوره‌های بیکران تنهایی جای خود را با آرامش وجودی پر کند.

 

حال دارالعباده یزد با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی بار دگر فضای دیار خود را با یاد و عطر امام مهربانی‌ها آکنده می ‌کند و شورای اسلامی شهر یزد بر خود می ‌بالد و امیدوار است آثار این جشنواره راهگشای خوبی برای ترویج محسنات اخلاقی آن امام در ایران اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 563264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha