برگزاری هفته های قرآن و عترت از مهر ماه

خبرگزاری شبستان: معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آغاز برگزاری هفته های قرآن و عترت گفت: این هفته ها در ۱۰ استان از مهرماه و قبل از شروع فصل سرما برگزار می شود.

اصغر امیرنیا، معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به آغاز برگزاری هفته های قرآن و عترت گفت: هفته های قرآن و عترت در 10 استان از مهرماه و قبل از شروع فصل سرما برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی اولین استانی است که هفته قرآن و عترت خود را برگزار می کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این استان در منطقه سردسیر قرار دارد نسبت به استان های دیگر از نظر برنامه ریزی و هدف گذاری جلوتر است.

امیرنیا با اشاره به رویکردهای معاونت قرآن و عترت در برگزاری این هفته ها اظهار کرد: تولید آثار جدید با موضوعات قرآنی، مشارکت سایر دستگاه ها، انجام وظیفه در قبال پاسداشت قرآن و عترت در جهت حفظ وحدت بین شیعه و سنی، استفاده از همه ابزارها و امکانات علمی، صنایع دستی و هنری از جمله اهداف ما در اجرای این هفته هاست.

معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به کم بودن اعتبارات امیدواریم با هماهنگی هایی که با سایر دستگاه های هر استان صورت می گیرد با تخصیص بودجه هفته های قرآن و عترت خوبی را در استان ها برگزار کنیم.

وی با اشاره به استان هایی که اعلام آمادگی برای برگزاری هفته قرآن و عترت کرده اند، تاکید کرد: آذربایجان غربی، گلستان، یزد، بوشهر، هرمزگان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، لرستان و خوزستان استان هایی هستند که در نیمه دوم سال جاری اقدام به برگزاری هفته های قرآن و عترت خواهند کرد.

کد خبر 564119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha