چهارمین مرکز استودیو ضبط قرآنی کشور در یزد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب یزد به عنوان محل مطمئن برای استودیو گفت: چهارمین مرکز استودیو ضبط قرآنی کشور در یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد مهدی عزیززاده ، رئیس کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (19 مرداد) در مراسم افتتاح استودیو قرآنی با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه قرآنی ثقلین استان یزد گفت: با حمایت های معاونت ما دو استودیو در شهرهای مشهد و یزد افتتاح و دو مرکز نیز در اصفهان و تهران تجهیز شد.

 

وی افزود: از مجموع 107 موسسه کشور ما حدود 40 موسسه قرآنی را بر اساس موقعیت و وضعیت بررسی کردیم که نهایتا این موسسه ها انتخاب شدند.

 

رئیس کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این استودیو قرانی در استان یزد با 120 متر فضا انجام شده است و دارای تجهیزات خاصی در کشور است.

 

عزیززاده تصریح کرد: سیستم های این مرکز به نحوی انتخاب شده که پیش بینی می شود تا 10 سال آینده نیاز به بررسی مجدد و به روز رسانی ندارد.

 

وی بیان کرد: امیدواریم بیشترین باردهی و ثمردهی را از این استودیو داشته باشیم و بهترین کارها و آثار صوتی و تصویری در این بخش منتشر شود و مردم انها را بشوند.

 

رئیس کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این استودیو اممکان ضبط همزمان و جداگانه تا  11 خط و در نهایت یک صد برای میکس است.

 

 

کد خبر 564547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha