برگزاری مسابقه کتابخوانی و شعرخوانی غدیر در خوراسگان اصفهان

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کانون بنی فاطمه (س) اصفهان از برگزاری مسابقه کتابخوانی و شعرخوانی غدیر در خوراسگان خبرداد.

محسن عابدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کانون بنی فاطمه (س) اصفهان با اشاره به برنامه های عیدغدیرخم در خوراسگان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ غدیر و اطلاع رسانی پیرامون این واقعه بزرگ در خوراسگان اصفهان انجام می شود.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقه شعرخوانی و همچنین برگزاری دعای ندبه در روز عیدغدیر از برنامه های مهم این کانون فرهنگی هنری به مناسبت عید غدیرخم است.

 

عابدی ادامه داد: کتاب ها و شعرهایی که برای این برنامه انتخاب شده فرصتی برای ترویج فرهنگ غدیر و تبیین این واقعه بزرگ برای هر گروه سنی است.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع کتاب «چرا شیعه شدم» در مهدیه خوراسگان انجام می شود، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات با خرید کتاب و مطالعه آن در آزمون کتبی شرکت کرده که به نفرات برتر جوایزی به قیدقرعه اهدا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کانون بنی فاطمه (س) اصفهان در پایان گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۵۲۴۴۰۶۰ تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 569490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha