تقویت روحیه بسیجی و ایثار بهترین راهکار برای تقویت جامعه

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به اهمیت ایجاد وحدت در استان گفت: تقویت روحیه بسیجی و ایثار بهترین راهکار برای تقویت و پیشرفت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز (7 شهریور) در نشست بزرگداشت روز بسیج کارمندی در سالن منتظر قائم استانداری یزد ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندی گفت: امروز شرایطی در کشور حاکم است که به اعتقاد من کمتر از شرایط جنگ نیست و شاید شرایط پیچیده تر و خاص باشد که مدیریت آن به راحتی مدیریت آن با مدیریت جنگ فرق کند.

 

وی افزود: امروز فراتر از جنگ نرم، درگیری با مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: فشار کشورهای بزرگ در زمینه های مختلف مشکلات اقتصادی از جمله این مشکلات است که اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم راهی جز ایستادگی ایثارگرانه وجود ندارد و باید بسیاری از جاها بر خلاف مواضع خود نیز عمل کنیم و به نفع مردم و مصالح عمومی گام برداریم.

 

طالبی تصریح کرد: همه در زیر سایه ولایت فقیه باید در راستای حرکت رو به رشد جامعه حرکت کنیم و حرفی واحد داشته باشیم تا همچون زمان جنگ به صورت واحد در مقابل دشمنان حرکت کنیم.

 

وی ادامه داد: استان یزد به عنوان استانی که همیشه پیشتاز بوده با هدایت های رهبرانه مسئولان استان کمتر تفرق در استان وجود داشته و امروز نیز با تقویت روحیه ایثار و بسیجی گام برداریم و این اتحاد را حفظ کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: امروز تقویت روحیه بسیجی و ایثار در ادارات می تواند در راستای تقویت آنها در جامعه باشد.

 

کد خبر 569605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha