توزیع ۱۰ هزار نسخه مسابقه«تجلی امامت در پرتو غدیر»

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از توزیع ۱۰ هزار نسخه مسابقه بزرگ سراسری «تجلی امامت در پرتو غدیر» در سطح کانون‌ها و مراکز فرهنگی این استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام، صبح امروز(9 شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مسابقه به همت واحد علمی فرهنگی مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه این مسابقه به‌صورت چند سال متوالی در سطح کشور برگزارشده است، تصریح کرد: در مسابقه سال جاری به بررسی وقایع غصب خلافت و امامت پس از پیامبر(ص) از زبان حضرت امیرالمؤمنین(ع) در خطبه شقشقیه نهج‌البلاغه پرداخته می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: این مسابقه دارای 18 سؤال تستی از متن جزوه همراه است که شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مطالعه جزوه پاسخ صحیح سؤالات را مرقوم و دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور، بابیان اینکه آخرین‌مهلت تحویل پاسخ‌نامه تا پایان روز پنج‌شنبه 25 شهریور سال جاری به دفتر مسجد غدیر خم و ارسال پستی می‌باشد، ابراز کرد: به 18 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه که پاسخ صحیح داده باشند به‌قیدقرعه جوایز 500 تا 250 هزارتومانی اهدا می‌شود.

 

وی، با اشاره به اینکه هم‌زمان با عید سعید غدیر خم 30 شهریور سال جاری، در مراسمی برندگان این مسابقه، معرفی و جوایز به آن اهدا می‌شود، گفت: به 110 نفر که حداکثر دو غلط داشته باشند 150 هزار تومان اهدا می‌شود و تنها متولدین اول فروردین 83 به بعد در این مسابقه حق شرکت دارند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  بابیان اینکه برگزاری چنین مسابقه‌هایی نقش مهمی در تبیین حادثه عظیم غدیر در اذهان اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان دارد، خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلاب اسلامی باید از طرق مختلف با مبانی امامت و ولایت آشنا شده و با بهره‌گیری از معارف ناب کتاب نهج‌البلاغه راه سعادت را طی کنند.

کد خبر 570130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha