حادثه منا موجب تزلزل و سقوط  خاندان آل سعود می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: قربانیان حادثه منا، اگر چه رستگار شدند، اما نقاب از چهره خادمان ظاهری حرم برداشتند و قطعا این خون های به ناحق ریخته دامان ننگین آنها را می گیرد و آل سعود به زودی سقوط می کند.

کیوان محمودی پیش از ظهر امروز ( 23 شهریور ) به خبرنگار شبستان گفت: فاجعه تلخ و غم انگیز منا که شهادت انسان‌های مؤمن و معتقدی که به دیدار خانه خدا رفته بودند را رقم زد، چهره پلید و شیطان صفت آل سعود و دشمنی آنان با ملت شریف ایران را ثابت کرد.

 

وی افزود: آنان که مظلومانه قربانی شدند، اگر چه رستگار شدند، اما نقاب از چهره خادمان ظاهری حرم برداشتند و قطعا این خون های به ناحق ریخته دامان ننگین آها را می گیرد و آل سعود به زودی سقوط خواهد کرد.

 

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ابراز داشت: مقام معظّم رهبری مدظله العالی در پیام خود به موضوع منا اشاره داشتند و فرمودند « آنان که حج را به یک سفر زیارتی سیاحتی فروکاسته و دشمنی و کینه‌ی خود با ملّت مؤمن و انقلابی ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته‌اند، شیطان هایی خُرد و حقیرند که از به خطر افتادن مطامع شیطان بزرگ، به خود میلرزند».

 

به گفته وی جنگ حق و باطل تمامی ندارد و از ابتدای خلقت بشر نیز ادامه داشته است لذا همه کسانی که داعیه حمایت از حقوق افراد مظلوم و مسلمان را دارند باید با وجود همه تلاش های دشمن، پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنند.

 

 محمودی عنوان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی ایران قطعا منافع استکبار را بر نمی تابد لذا آنان با جبهه گیری به دنبال ضربه زدن به اهداف کشور ایران هستند.

 

وی اظهار داشت: بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، ضمن همدردی با بازماندگان این حادثه تلخ و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره مظلومیت این بزرگواران را گرامی می دارد.

 

 

کد خبر 573540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha