کارگاه های هنری و نمایشگاه تصویر آفتاب در بخش تجسمی نمایشگاه

نمایشگاه عکس تصویر آفتاب به همراه کارگاههای خوشنویسی، نقاشی و سفال و سرامیک از برنامه های این هفته بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاههای خوشنویسی و نقاشی با حضور عباس رفیعی ، رسول مرادی و علی تن 18 تا 20 مرداد ماه جاری در بخش تجسمی نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی قران کریم برگزار می شود .

 

در رشته سفال و سرامیک نیز کارگاههایی در روزهای 16 و 17 مرداد ماه با حضور حسن رعیت مقدم در بخش تجسمی نمایشگاه قران برگزار می شود.

 

در هر یک از کارگاههای بخش تجسمی نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی قران کریم 10 نفر شرکت می‌کنند و برگزیدگان هر کارگاه نیز معرفی می شوند . کارگاههای بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ابتدای نمایشگاه آغاز شده است و تا پایان نمایشگاه 49 کارگاه در رشته های نقاشی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، منبت ، معرق و نگارگری برگزار می شود.

 

بنابر گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی همچنین نمایشگاه عکس "تصویر آفتاب" شامل 120 عکس از تولد تا ارتحال امام خمینی (ره) در بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم برگزار شده است.

 

بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم با همکاری مرکز هنرهای تجسمی، مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است .
 

 

پایان پیام/

کد خبر 57425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha