دانشجویان  تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کنند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، با اشاره به موضوع مهم استکبارستیزی، دانشجویان را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس ترغیب کرد و گفت: دفاع مقدس به هشت سال جنگ تحمیلی محدود نمی شود و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار رضا ترابی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی هرمزگان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره)، اتحاد، همدلی و هوشیاری مردم و عشق بین امام و امت را رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس ذکر کرد.

 

وی با تاکید بر تلاش دانشجویان بسیجی برای فتح قله های علم و دانش، اظهار کرد: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحملی، شعار «ما می توانیم» را به منصه ظهور رساند و امروز نیز باید جوانان ما در همه عرصه ها این شعار را عملیاتی کنند.

 

سردار ترابی اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون ازجان گذشتگی شهدا و رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن با پذیرش شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده است و از این رو باید چنان خود را تقویت کنیم که توطئه نفوذ دشمن بی اثر بماند.

 

وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دشمن اصلی اسلام و ناب جمهوری اسلامی نام برد و بیان کرد:  موضوع مهم استکبارستیزی که از سیاست های مهم نظام است باید در قالب کرسی های آزاداندیشی دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان نیز از دفاع مقدس به عنوان دانشگاه شناسایی ارزش ها و تقویت وحدت و جهاد یاد کرد و با بیان اینکه ملت ایران هرچه دارد از دفاع مقدس است، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی، جدای از دفاع مقدس نیست.

 

وی بر تحقق «دانشگاه اسلامی، نقشه علمی کشور و دانشجوی انقلابی» که از مطالبات رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد و گفت: دانشگاه، محل رویش های انقلاب است و نقش اساتید و دانشجویان در ساختن تمدن اسلامی اساسی و تاثیرگذار است.

 

در این مراسم از زحمات جواد بیژنی، مسئول سابق بسیج دانشجویی استان هرمزگان قدردانی و سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

 

 

کد خبر 576170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha