برنامه های « غدیر»  محدود به دهه ولایت نباشد

خبرگزاری شبستان: عضو شورای شهر یزد با اشاره به فعالیت های ستاد » مبشر غدیر در استان یزد گفت: برنامه های « غدیر» باید در طور سال ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمید رضا مطهریان، عضو شورای شهر یزد شب گذشته( 5 مهر) در مراسم اختتامیه « مبشران غدیر» استان یزد گفت: ما از سال 87 شاهد برگزار برنامه های عید غدیر در استان بوده ایم که سعی شده هر سال بر کیفیت آن افزوده شود.

 

وی افزود: در راستای ارتقای کیفیت این برنامه ها ما در شورای شهر یزد در چهارمین دوره شاهد تصویب ستاد « مبشران غدیر» بودیم که تاکنون نیز فعالیت های مناسبی انجام شده است.

 

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: برپایی 130 ایستگاه « مبشران غدیر»، برپایی جشن های دهه ولایت، جشن های « ترنم غدیر»، پرده خوانی از جمله فعالیت های این ستاد بود که در این راستا به نحو شایسته و با رضایت مخاطبین انجام شد.

 

حجت الاسلام مطهریان ادامه داد: ما معتقدیم که باید در زمینه غدیر و ولایت حضرت علی ( علیه السلام) در استان یزد فعالیت های متعددی انجام شود و محدود به عید غدیر نباشد و در طول سال نیز در راستای تبیین زندگانی اهل بیت ( علیهم السلام) گام های موثری برداشته شود.

 

وی افزود: هزینه های در نظر گرفته شده برای این ستاد یک میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است اما با همکاری دستگاه ها و مردم میزان هزینه های چندین برابر بود که با کمک های مختلف این برنامه ها انجام شد.

 

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: بیش از یکصد هزار نفر در برنامه های ستاد « مبشر غدیر» در دهه ولایت مخاطب این برنامه ها بود که امیدواریم اثرگذاری مضاعفی داشته باشد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد و مسئولان استانی برگزار شد، از فعالان مبشر غدیر استان یزد تجلیل شد.

 

کد خبر 576604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha