حضور قاریان ممتاز در غرفه شورای عالی قرآنی برای ارائه مشاوره های تخصصی

مسئول غرفه شورای عالی قرآن در نمایشگاه قرآن از حضور قاریان ممتاز و بین المللی در این غرفه از امشب برای پاسخ دهی به سوالات بازدیدکنندگان و ارائه مشاوره به آنها خبر داد.

حمید کرمی، مسئول غرفه شورای عالی قرآن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ارائه مشاوره های تخصصی قرائت در این غرفه از امشب خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: همچون سال های گذشته شورای عالی قرآن به منظور ایجاد شرایط مناسب برای استفاده بازدیدکنندگان از مشاوره حضوری قاریان ممتاز و بین المللی، از امشب چهره های بنام این عرصه در غرفه شورای عالی قرآن حاضر می شوند.

وی با بیان این مطلب که این چهره ها به مدت 14 شب در غرفه شورای عالی قرآن حضور می یابند، اظهار کرد: استادان بنامی همچون سعید طوسی، سیدمهدی سیف، عباس امام جمعه، محمدرضا پورزرگری، محمدحسین سعیدیان، محمدحسین سبزعلی و حسن ربیعیان در این مدت با حضور در غرفه شورای عالی قرآن پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره قرائت آیات الهی هستند.

کرمی برپایی کرسی های تلاوت اذان گاهی را نیز از برنامه های شورای عالی قرآنی ویژه نمایشگاه قرآن برشمرد و تصریح کرد: این کرسی ها در هنگام اذان مغرب و به همت بخش محافل و مراسم نمایشگاه قرآن با حضور چهره های ممتاز قرائت کشور همچون محمدرضا پورزرگری، محمدحسین سبزعلی، حسین و جعفر فردی، مهدی عادلی و حسین رستمی برپا می شود.

مسئول غرفه شورای عالی قرآن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن یادآور شد: این کرسی ها از ابتدای ماه مبارک رمضان تا انتهای برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن برای اجرای تلاوت زنده آیات نورانی وحی برپا می شود.

شایان ذکر است، غرفه شورای عالی قرآن در بخش نهادها و موسسات نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 57849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha