تطبیق آزمون های بنی اسراییل با وقایع آخرالزمان برای ظهور منجی

مدیر پژوهش جنبش مصاف با اشاره به اینکه امتحان های قوم بنی اسراییل برای ظهور منجی آنها در قرآن را می توان با وقایع آخرالزمان تطبیق داد، گفت: ظهور منجی آمادگی می خواهد.

به گزارش خبرنگار شبستان، جنبش مصاف، جریانی دانشجویی – مردمی است که در راستای اهداف انقلاب اسلامی و با استفاده از آموزه های اسلامی، به موضوعاتی همچون آخرالزمان، صهیونیسم، نمادهای فراماسونری و مهدویت می پردازد، و امسال به عنوان جریانی مستقل در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعال دارد.

 

این جنبش ونهاد که به صورتی کاملا مستقل عمل می نماید، با پژوهش در موضوعات ذکر شده و تولید محصولات در همین راستا، تلاش دارد تا ضمن آگاه سازی دانشجویان از تحریفات و تحرکات دشمنان، به بیداری اسلامی جامعه کمک نماید.

 

جنبش مضاف به صورت تخصصی و پژوهشی در موضوعات مطرح شده، به جذب نیرو پرداخته و در سطح بین المللی هم تا ترجمه محصولات و آثار پژوهشی خود نیز به فعالیت می پردازد.

 

محمدرضا صالحی، مسوول پژوهش و آموزش جنبش مصاف، در گفتگو با خبرنگار شبستان، مدعی شد که آقای رائفی پور، مسوول این جنبش، که از 9 ماه پیش سخنرانی های خود را در دانشگاه های مختلف کشور آغاز کرده، به عنوان پرکارترین استاد در سال گذشته از سوی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور انتخاب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه رائفی پور در یک سال گذشته حدود 300 سخنرانی داشته است، ادامه داد: اولین سخنرانی ها و تحققات این جنبش درباره جریان فراماسونری و صهیونیسم بود که در دانشگاه های مختلف این جریان را آغاز کردیم.

 

صالحی مدعی بود که ما در جریان این فعالیت ها نمادهای فراماسونری را به جامعه شناسانده و در رسانه ها با ساخت محصولات فرهنگی، این امر را گسترش و توسعه دادیم.

 

وی با اشاره به اینکه بحث های فراماسونری را تا بهمن ماه سال گذشته خاتمه داده و بعد از آن به صورت تخصصی وارد بحث مهدویت شدیم، اظهار داشت: موضوعاتی را وارد می شویم که معمولا در جامعه ما به صورت گسترده به آن پرداخته نشده است و به همین خاطر تاکنون به صورت های گسترده مورد استقبال دانشجویان واقع شده ایم.

 

مسوول پژوهش و آموزش جنبش مصاف بحث با مسنجرهای مسیحی درباره موضوع مهدویت و آخرالزمان در کشورهای اروپایی را یکی از فعالیت های بین المللی این جنبش دانست و گفت: آتش زدن یکی از نمادهای فراماسونری با عنوان آبلیس در روز قدس سال گذشته نیز یکی از فعالیت های داخلی ما بود که بسیار بازخورد فراوانی در داخل و خارج کشور داشته و دارد.

 

وی با اشاره به استقبال های داخلی و خارجی از فعالیت های ایشان، ادامه داد: این استقبال ها و بازخوردها باعث می شود که ما انرژی گفته و کار را بیشتر توسعه دهیم و در همین راستا مقالات و نتیجه پژوهش هایمان را به زبان های عبری، عربی و انگلیسی انجام می دهیم.

 

صالحی ضمن بیان این شبهه حوزه مهدویت، که اگر آموزه مهدویت اینقدر مهم و حیاتی است و از مبانی اعتقادی اسلام است، پس چرا در قرآن به آن اشاره نشده است، اظهار داشت: ما اساس فعالیت هایمان را پس از پایان پروژه و پرونده فراماسونری، بر روی این موضوع مهدوی متمرکز کردیم.

 

وی مدعی بود که بر اساس تحقیقی که با محور مهدویت در قرآن انجام داده اند، به نتایج قابل توجه و جالبی درباره ارتباط مسئله منجی اسلام و مسلمانان و منجی قوم بنی اسراییل در آیات قرآن یافته اند که تابه حال در هیچ مجال علمی و تاریخی به آن پرداخته نشده است.

 

صالحی در همین باره افزود: درتحقیقاتی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که 63 درصد از آیات قرآن درباره موضوع بنی اسراییل بوده و اسم حضرت موسی و منجی قوم بنی اسرایی هم حدود 12 برابر اسم حضرت محمد(ص) در قرآن بیان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع آخرالزمان و مهدویت را می توان در تطبیقی بسیار مناسب با موضوع بنی اسراییل در قرآن پیگیری کرد، افزود: حضرت موسی منجی قوم بنی اسراییل است و برای بازگشتن این منجی به سوی قومش، آزمون هایی اقتصادی، اعقتادی، اجتماعی و ... ازمردم بنی اسراییل گرفته شد؛ چرا که ظهور منجی آمادگی می خواهد.

 

صالحی که مدعی بود امروز هم برای رسیدن منجی آخرالزمان، تمام این آزمون ها باید برای قوم آخرالزمان هم تکرار شود، ادامه داد: ما این امر را در پژوهش های خود اثبات کرده و بر این باوریم که همه جریاناتی مانند جنگ تحمیلی، تحریم بین المللی ایران، جریان انتخابات اخیر و غیره به خاطر آزمون های مختلف این دوره است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 57869

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha