مرکز عرضه محصولات فرهنگی در کلیبر و مراغه افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: مراکز عرضه محصولات فرهنگی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلیبر و مراغه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده مدیر کل کانون استان در سمینار مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری و مسئولین واحدهای ستادی کانون آذربایجان شرقی در مرکز آموزش تبریز برگزار شد. گفت: تلاش گردیده تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های مراکز مهیا شود.

 

هادی یوسف زاده ادامه داد: گسترش کمی و کیفی برنامه‌ های فرهنگی هنری مرکز به ویژه در فصل تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت نشان از همت همکاران ستادی و مربیان مراکز برای رسیدن به این هدف مهم است.

 

وی معرفی محصولات فرهنگی کانون به عموم شهروندان به‌ ویژه خانواده‌ها را فعالیتی فرهنگی دانست و از افتتاح ۲ مرکز دیگر عرضه این محصولات در کلیبر و مراغه همزمان با هفته کتاب خبر داد.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری استان انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با نهادها و سازمان‌ها را زمینه‌ساز آشنایی بیش از پیش خانواده‌ها و مسئولان با جایگاه و ظرفیت‌ بالای کانون دانست و افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌های متقابل برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

 

یوسف زاده ادامه داد: طرح نکته نظرات و پیشنهادهای مربیان مسئول مراکز کانون از دیگر بخش های این سمینار بود که در آن درخصوص وضعیت مراکز فرهنگی هنری بحث و تبادل نظر شد

کد خبر 582589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha