ترویج ارزش های قرآنی، اخلاق کاری را در نیروهای انسانی افزایش می دهد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ترویج ارزش های قرآنی در میان کارکنان را باور اصلی دولت در افزایش انضباط اجتماعی، وجدان کاری و بهره وری در میان نیروی انسانی در اختیار معرفی کرد.

لطف الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن درباره رویکرد دولت در امر غنی سازی نیروی انسانی از طریق مانوس کردن آنها با مفاهیم وحی به خبرنگار شبستان گفت: دولت همسو با این مهم و به منظور ارتقای معنوی نیروی انسانی در راستای افزایش بهره وری آنها نظام آموزشی را برای اجرا پیش، حین و پس از ورود کارکنان به چرخه فعالیت تدوین کرده است.

وی اظهار کرد: این دوره در زمان فعالیت نیروهای انسانی نیز اجرا شده است تا سرمایه انسانی دولت به عنوان کارگزاران نظام اسلامی با ارزش های قرآنی آشنایی کامل داشته باشند.

فروزنده درباره تاثیرات ترویج مفاهیم و ارزش های قرآنی در افزایش بهره وری از نیروی انسانی موجود تصریح کرد: باور دولت این است که انگیزه نیروی انسانی با اعتقادات قرآنی ارتقا یافته و هرچه این باورها در آنها افزایش بیاید و نهادینه شود وجدان کاری، انضباط اجتماعی و کارآمدی در سرمایه انسانی کشور بالاتر می رود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور  در تشریح وضعیت کنونی نیروی انسانی در میزان بهره مندی از معنویت و اتکای به ارزش های کتاب الهی بیان کرد: خوشبختانه سرمایه انسانی کشور از جهت برخورداری از معنویت در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با اعلام اقدامات انجام شده برای ارتقای هرچه بیشتر معنویت در میان نیروی انسانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات مطلوبی به ویژه در امر آموزش صورت گرفته که با تداوم می تواند تاثیرات بیشتر و موثرتری داشته باشد.

شایان ذکر است، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور عصر چهارشنبه، 19 مرداد با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن به سوالات خبرنگار شبستان پاسخ گفت.

پایان پیام/

کد خبر 58451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha