خدمات رسانی به بیش از ۳۰ هزار نفر به صورت روزانه در اربعین حسینی

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین گفت: استان یزد روزانه به بیش از ۳۰ هزار نفر از طائران حسینی در اربعین خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست ستاد اربعین استان یزد روز گذشته (12 آبان ) با حضور سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در محل استانداری یزد برگزار شد.

 

سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در این نشست گفت: همایش بزرگ پیاده روسی اربعین حسینی هر ساله با عظمت بیشتری برگزار می شود که به عنوان جنبه ای ظلم ستیزانه برای مسلمانان است.

 

وی افزود:  عشق به ائمه و اهل یبت ( علیهم السلام) در این راهپیمایی عظیم نمود پیدا می کند زیرا زائران هر مشقتی را جهت رسیدن به این راه به جان می خرند و تلاش می کنند تا به این همایش عظیم برسند.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما تلاش داریم همچون دستگاه های مختلف در کشور به زائران اربعین خدمت رسانی کنیم و این را  نیز افتخاری برای خود می دانیم.

 

محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در ادامه این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی ها استان یزد روزانه به بیش از 30 هزار نفر خدمات رسانی از نظر تغذیه و اسکان می کند.

 

وی افزود: این کار بزرگ در راستای پیاده روی بزرگ اربعین نیازمند برنامه ریزی است که امیدواریم این امر به خوبی انجام شود و زائران نیز با مشکل روبرو نشوند.

 

محمدرضا جعفری خرمی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های این ستاد گفت: استان یزد بیش از 15 موکب را از 10 روز مانده تا اربعین و پنج روز پس از اربعین دارد تا به زائرین خدمات رسانی کند.

 

وی افزود: استان یزد بر اساس برنامه ریزی ها قرار است به 30 هزار نفر روزانه خدمات رسانی کند که امیدواریم بتوانیم به خوبی زائرین حسینی را تکریم کنیم.

کد خبر 585317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha