استاندار اصفهان از غرفه خبرگزاری شبستان اصفهان بازدید کرد

استاندار اصفهان در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان اصفهان با تاکید بر ترویج فرهگ علوم قرآنی در جامعه، در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی، استاندار اصفهان امروز "20 مرداد" در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان از غرفه خبرگزاری شبستان واقع در سالن شیخ بهائی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های حوزه خبرگزاری شبستان آشنا شد.
 

در این بازدید استاندار اصفهان بر نقش رسانه های گروهی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: خبرنگاران این خبرگزاری باید با اطلاع رسانی صحیح و جامع، مخاطبان را از فعالیت ها و اخبار موجود در نمایشگاه مطلع سازند.
 

خبرنگاران خبرگزاری شبستان نمایندگی استان اصفهان با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی فعالیت های این خبرگزاری، کلیه اخبار آن را به صورت خبر، مصاحبه و گزارش تهیه می کند.


همچنین در این نمایشگاه ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در قالب 4 غرفه به معرفی فعالیت های قرآنی و فرهنگی مانند اجرای طرح تلاوت نور، طرح تفسیر روزانه قرآن، خانه های نور، شکوفه های بهشت می پردازند.


گفتنی است، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان از "20 لغایت 26 مرداد" از ساعت 17 الی 24 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپاست.


پایان پیام/
 

کد خبر 58661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha