تمسک به اهل بیت وحضور درمسجد به انسان انرژی ومعنویت قابل توجهی می دهد

خانم ورنیکا با اشاره به اینکه تمسک به اهل بیت(ع) و حضور در مکان های مذهبی همچون مسجد به انسان انرژی و معنویت قابل توجهی می دهد گفت: لازم است جوانان و زنان به شئونات مورد توصیه اسلام توجه کنند.

 به گزارش خبرنگار شبستان، خانم ورنیکا، از بانوان آلمانی مسلمان شده در نشست بررسی ضوابط حجاب و پوشش در جوامع علمی آلمان با اشاره به اینکه انسان در کمونیسم زندگی را تاریک می بیند پیرامون مسلمان شدن خود گفت: در سن 27 سالگی به دلیل مشکلات روحی و روانی که در خود احساس می کردم و با مراجعه به پزشکان روانشناسان متعدد به این نتیجه رسیدم یک خلا بزرگی در زندگی احساس می کنم.

وی افزود: پس از مسلمان شدن و ازدواج با یک ایرانی مقیم آلمان به این نتیجه رسیدم که اسلام آرامش دهنده به هر انسانی است و حجاب برای یک زن ارزش محسوب می شود.

 

ورنیکا با اشاره به اینکه با تمسک به اهل بیت(ع) و حضور در مکان های معنوی به انسان انرژی قابل توجهی می دهد خاطر نشان کرد: جامعه غرب و کافر تنها جامعه ای مصرف کننده است و معنویت و توجه به خدا در این جوامع معنی ندارد.

وی اظهار کرد: با مطالعه قرآن کریم و کتب دینی به این مسئله پی بردم که پیامبر گرامی اسلام همواره بر مهربانی و داشتن اخلاق نیکو تاکید داشته است که این مسئله بر من تاثیر بسیاری داشت به گونه که در برخوردی که پدر و مادرم از مسلمان شدن من داشتن همواره با برخورد اسلامی ونیکو بدخلقی ها و سرزنش های آنها را پاسخ می دادم که در نهایت این رفتار و کردار اسلامی من تاثیرات فراوانی بر روی آنها گذاشتم.

 

این بانوی مسلمان شده آلمانی با توصیه به رعایت شئونات اسلامی و حجاب از سوی زنان ایرانی خاطر نشان کرد: پس از اینکه به تهران آمدم با مشاهده برخی از بی حجابی ها و رعایت نشدن توصیه ها و گفتارهای پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت متاثر و ناراحت شدم و همواره جوانان را به عمل به اسلام توصیه می کنم.

ورنیکا قرائت قرآن، دعا کمیل و دعای عرفه را یکی از برنامه هایی دانست که همواره مطالعه قرار می دهد و گفت: مطالعه این کتاب ها تاثیرات بسزایی داشته است و برنامه هایی که در مناسبت های مختلف مذهبی از طریق صدا و سیما پخش می شود همواره مرا در سوق به سوی معنویت یاری کرده است که البته مردم نیز باید از برنامه های مذهبی تاثیر بگیرند و تحت تاثیر برنامه ها و رسانه های غربی نباشند.

 

این بانوی مسلمان شده آلمانی پیرامون نحوی حجاب و پوشش در جوامع علمی آلمان گفت: در دانشگاه ها، مکان های اداری و علمی آلمان همواره از لباس های فرم استفاده می شود و قانون و قواعد بر اساس اخلاق صورت می گیرد و افرادی که با ظاهری زننده در جامعه حضور می یابند و در دانشگاه ها و مراکز علمی جایی ندارد.

پایان پیام/

 

کد خبر 58684

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha