برگزاری جشنواره ملی « محمد رسول الله» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی « محمد رسول الله» در استان یزد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۹ آذر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،‌علی غیاثی ندوشن، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی « محمد رسول الله» در استان یزد گفت: در راستای برنامه های فرهنگی جشنواره ملی« محمد رسول الله» با حضور خوشنویسان و هنرمندان برگزار می شود.

 

وی افزود: در این راستا هنرمندان و خوشنویسان می توانند با شرکت جشنواره در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث آثار خود را در رقابت با هنرمندان دیگر در کشور بگذارند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: این جشنواره با موضوعات مختلف در باب آیات و روایات و احادیث از پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) و همچنین روایات از ائمه اطهار ( علیهم السلام) در خصوص پیامبر اکرم (صلی الله علیه  آله) برگزار می شود که با همکاری انجمن خوشنویسان در یزد برگزار می شود.

 

غیاثی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود که هنرمندان و خوشنویسان می توانند آثار خود را در این بخش به نمایش بگذارند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به استقبال هنرمندان زمان ارسال آثار به این جشنواره تا 19 آذر اعلام شده است.

کد خبر 591138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha