واگذاری نوسازی و تجهیز مدارس به بخش خصوصی بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات دولتی نوسازی مدارس گفت: واگذاری نوسازی و تجهیز مدارس به بخش خصوصی بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسینی، معاون عمرانی استانداری یزد امروز (15 آذر)در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد گفت: دستگاه نوسازی مدارس یک لحظه توقف ندارد و هر لحظه باید تلاش کند تا بتوان در راستای فضای آموزشی مناسب گام های اساسی برداشته شود.

 

وی افزود: انجمن خیرین مدرسه ساز یکی از انجمن های خیرین است که باید به سمت حفظ و نگهداری و تجهیز برده شود تا بتوان پروژه ها را ادامه داد.

 

معاون عمرانی استانداری یزد خاطرنشان کرد: با اعتبارات حتی در نگهداری سطح نیز نمی توانیم موفق باشیم و قطعا همه باید کمک کنند تا این ماموریت انجام شود.

 

سید حسینی تصریح کرد: ما در وضعیت فعلی راه عبوری نداریم جز این که این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود و اگر این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار نشود پروژه های استانی تا چند سال آینده نیز نمی تواند این پروژه ها را به اتمام برساند.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید فارغ از بحث خیرین به بخش خصوصی روی آورد زیرا ممکن است که اعتبار داده شود اما نقدینگی وجود ندارد.

 

 

معاون عمرانی استانداری یزد گفت: باید توجه داشت که پروژه های نیمه تمام به سرعت در حال مستهلک شدن است و اگر واگذاری ها انجام نشود با مشکل روبرو خواهیم شد.

 

سید حسینی بیان کرد:بزرگترین بحث ما در نوسازی مدارس دل کندن از اعتبارات دولتی است زیرا در این صورت می توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

کد خبر 591690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha