مطالبه گری و استکبارستیزی ویژگی بارز دانشجویان انقلابی است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به ماهیت جنبش های دانشجویی گفت: مطالبه گری و استکبارستیزی ویژگی بارز دانشجویان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد شب گذشته (1۶ آذر) در همایش بزرگداشت روز دانشجو در محل دانشکده فنی حضرت رقیه (سلام الله علیها) یزد گفت: ما روز دانشجو را به عنوان نمادی از استکبارستیزی و ضد استکباری می دانیم.

 

وی افزود: جنبش های دانشجویی در طور تاریخ انقلاب اسلامی روحیه ای بارز را در خود تقویت کردند که روحیه استکبارستیزی و مطالبه گری در راستای حقوق مردم از جمله این روحیه ها است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد تصریح کرد: این انقلاب با تقدیم کردن دانشجویان خود راهی را برای دانشجویان امروز باز کرد که امروز نیز همچون آن روزها دانشجویان مطالبه گری و حق طلبی را در خود تقویت کرده اند.

 

طالبی خاطرنشان کرد: دانشجویان همیشه پیشگام در امر جلوگیری از نفوذ بیگانگان در انقلاب اسلامی بودند تا جایی که جان خود را نیز فدا کردند و استکبار ستیزی را می توان به خوبی در این قشر مهم جامعه مشاهده کرد.

 

وی ادامه داد: امروز دانشجویان باید با ماهیت روز دانشجو به خوبی آشنا شوند و پس از گام برداشتن در راه های عظیم علم و فناوری در راستای رسالت خود نیز گام بردارند.

کد خبر 592190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha