برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد با حضور پرشور مردم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد گفت: برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به اهمیت بحث قرآن و عترت در جامعه ما معتقدیم که این برنامه ها باید به صورت پرشور برگزار می شود.

 

وی افزود: در این راستا برنامه سروده های آسمانی، فیلم کوتاه « شهر آفتاب»، کنگره «حاج شیخ غلامرضا یزدی»، پوستر قرآن و عترت، نقاشی « خط قرآن» از جمله برنامه های این هفته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: موضوعات برنامه های این هفته شامل قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، وحدت، احسان به والدین، دفاع مقدس، احیای فرهنگ دارالعباده، ایثاروشهادت، برادری و مسئولیت، عفاف و حجاب و امر به معروف است که هر کدام از برنامه ها به صورت فراخوان اجرا می شود.

 

وی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره ها می توانند با مراجعه با سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فراخوان آنها را دریافت کنند و در مدت زمان مشخص شده آثار خود را ارسال کنند.

کد خبر 594070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha