حماسه ۹ دی ضربه محکم بر پیکره فتنه بود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان یزد با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی ضربه ای محکم بر پیکره فتنه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای استان یزد امروز (29 آذر) در نشست کمیته اطلاع رسانی 9 دی و 12 دی در یزد گفت: اهمیت روز 9 دی و پیامدهای مرتبط با آن از جهات مختلف مورد تاکید است زیرا تجلی حضور حضور و وحدت مردم را در این روز شاهد بودیم.

 

وی افزود: تحلیل حضور و وحدت مردم در لبیک به فرمان ولی و رهبری بود زیرا به فرموده مقام معظم رهبری 9 دی بحث این جناح و آن جناح نبود که رسانه ها نیز نقش گسترده ای در عدم ایجاد گسست اجتماعی داشتند.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد خاطرنشان کرد: آنچه ما باید نشان دهیم، حضور مردم و وحدت و پاسخ به رهبری بود.

 

پهلوانیان تصریح کرد: تبیین جریان 9 دی و فتنه را رسانه ها باید انجام دهند زیرا این حضور چشمگیر که ضربه نهایی بر پیکره فتنه ای بود که انقلاب را هدف قرار داده بود.

 

وی ادامه داد: فتنه میخواست هویت نظام و فراتر از آنها را از بین ببرد ولی ما معتقدیم که باید تمامی ابعاد آن را تحلیل کنیم زیرا در این رسات معتقدیم منطق ما بسیار قوی است و در مقابل این جریانات به خوبی می توانیم بیایستیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد گفت: شاید در قرن اخیر ما شاهد شبهه هایی بیشتر در خصوص انقلاب اسلامی ندیده ایم زیرا معتقدیم که انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاقی بود که باید به آنها پاسخ داده شود.

 

پهلوانیان بیان کرد: 12 دی نیز برکتی برای جمهوری اسلامی بود که بیشترین حضور مردم را در استان شاهد بودیم به نحوی که کمتر از 9 دی نیست.

 

کد خبر 595210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha