600 نقطه استان فارس فاقد مسجد است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه 600 نقطه از این استان فاقد مسجد است، خاطرنشان کرد: کلنگ احداث یکصد و 50 مسجد در استان به زمین زده شده و نیازمند همکاری خیران ومردم جهت احداث مسجد درنقاط محروم هستیم.

حجت الاسلام غلامرضا محمد زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در آستانه فرارسیدن هفته جهانی مسجد به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به تلاش های بسیار زیادی که در خصوص نهضت مسجدسازی توسط اوقاف و امور خیریه و خیرین مسجد ساز در این استان صورت پذیرفته لکن هنوز 600 نقطه استان فارس فاقد مسجد بوده و نیازمند همکاری خیرین و مردم جهت احداث مسجد در نقاط محروم هستیم.

 

وی افزود: : در سال 89 با همکاری خیرین مسجد ساز و مردم و بودجه های در اختیار اوقاف و امور خیریه فارس تعداد 95 مسجد احداث شد و هم اکنون نیز کلنگ احداث یکصد و 50 مسجد در استان به زمین زده شده است که امیدواریم تا پایان سال 90 تعدادی از این مساجد مورد استفاده مردم قرار گیرد.
 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه سخنانش گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 98 محفل قرآنی در شیراز و سراسر استان فارس با محوریت بقاع متبرکه برگزار می شود که تاکنون بیش از 50 محفل قرآنی برپا شده است که در هفته گذشته 9 محفل انس با قران در شهر های شیراز، استهبان، مرودشت، لامرد، مهر و گراش با حضور قاری قرآن از کشور مصر برگزار شد که مورد استقبال مردم و علاقمندان به قرآن کریم قرار گرفت.
 

وی از ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران حرم های مطهر امامزادگان و دست اندرکاران برگزاری محافل قرآنی و همکاری موسسات قرآنی مکتب القرآن ثارالله و بیت الاحزان از موسسات قرآنی موقوفه نیز تقدیر کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 59942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha