آیت الله هاشمی از ذخایر بسیار بزرگ انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به تلاش های آیت الله هاشمی در دوره های مختلف انقلاب اسلامی گفت: آیت الله هاشمی از ذخایر بسیار بزرگ انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسام سید محمد حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (25 دی) در نشست بزرگداشت آیت الله هاشمی در این اداره کل گفت: آیت الله هاشمی از ذخایر انقلاب بود که در راستای انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی داشته است.

 

وی افزود: زندگانی آیت الله هاشمی در سه دوره قبل انقلاب و زمان انقلاب و حضور امام (ره) و بعد از ارتحال امام ( ره) تقسیم می شود که در هر دوره ای میتوان تلاش های ایشان را برای انقلاب به خوبی مشاهده کرد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: همراهی با امام (ره) در قبل از انقلاب و تحمل شکنجه ها از جمله تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که قبل از انقلاب به روشنی در پیروزی انقلاب اثر گذار بود.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در زمان انقلاب نیز ایشان همراه با امام (ره) در زمینه تشکیل حکومت اسلامی بسیاری از خطرات را به جان خرید و در خط مقدم مبارزه با طوغوتیان ایستادگی کرد.

 

وی افزود: پس از انقلاب نیز در زمان های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس با در اختیار گرفتن مسئولیت ها به خوبی توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: یکی از خدمات ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص ولایت مطلقه فقیه بود که ایشان در مجلس خبرگان به خوبی نقش آفرینی کردند.

 

 

کد خبر 601444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha