بهمن، برای ملت ایران یک ماه پر افتخار و فراموش نشدنی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بجنورد گفت: بهمن، برای ملت ایران یک ماه پر افتخار و فراموش نشدنی است چراکه مردم در سال ۵۷ از امام راحل استقبال کرده و اجازه ندادند به امام و انقلاب آسیبی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی، امام جمعه موقت بجنورد امروز در خطبه های نماز گفت: حادثه ای که در ساختمان پلاسکو تهران رخ داده بسیار متأثر کننده بود و بر اساس سخن مقام معظم رهبری در شرایط فعلی باید هر گونه پیش داوری در مورد مقصران این حادثه را کنار گذاشت و به فکر افرادی بود که زیر آوار مانده اند، هر یک از آتش نشانانی که زیر آوار جان بدهند، شهید به حساب می آیند.

 

وی اظهارداشت: هنوز آمار دقیقی از افرادی که زیر آوار مجتمع پلاسکو مانده اند به دست نیامده ولی از خداوند برای خانواده آنها طلب صبر می کنیم.

 

خطیب جمعه بجنورد ادامه داد: تمام آتش نشانان که زیر آوار مانده اند برای نجات جان و مال دیگران جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند، ایثار کردند و جان خود را از دست دادند.

 

حجت الاسلام ابوالفضلی در ادامه با اشاره به حوادث رخ داده در بهمن ماه سال 57 عنوان کرد: بهمن ماه برای ملت ایران یک ماه پر افتخار و فراموش نشدنی است.

 

به گفته امام جمعه موقت بجنورد، مردم جانانه از امام راحل استقبال کردند و اجازه ندادند که آسیبی به امام، انقلاب و اهداف و آرمان های نظام وارد شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: از آن جایی که انقلاب ریشه در نهضت عاشورایی دارد و پرچم عاشورا هم در دست رهبران انقلاب است، هیچ ضربه ای به نظام وارد نمی شود و اساس آن مستحکم است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اثرات غیبت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: غیبت یک گناه کبیره است و باید تک تک افراد یک جامعه اسلامی از آن پرهیز کنند.

 

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به غیبت کردن در مباحث سیاسی عنوان کرد: برخی افراد راست را دروغ و دروغ را راست می انگارند و شب هم با خیال راحت سر بر بالین می گذارند و از اثرات این گناه خود غافل می شوند.

 

حجت الاسلام ابوالفضلی افزود: حتی اشاره و حتی به کنایه حرف زدن هم غیبت به شمار می رود و باید نسبت به انجام آن پرهیز کرد.

 

 

 

کد خبر 602938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha