حفظ روحیه انقلابی گری یکی از مهم ترین رسالت های دانشجویان است

خبرگزاری شبستان:مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به برنامه های این نهاد در دهه فجر، گفت:آنچه برای ما اهمیت دارد، این است که دانشجو بداند با توجه به فضای جامعه و بیداری اسلامی، استقلال، اقتدار و انقلابی‌گری را باید حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، كيوان محمودي بعداز ظهر دیروز ( 5 بهمن ) در ستاد دهه فجر بسيج دانشجويي شهرستان جیرفت گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دهه فجر، اقتدار، ایستادگی و استقامت است.

 

مسئول بسيج دانشجويي شهرستان جيرفت با اشاره به توطئه‌های دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن نهایت تلاش خود را جهت ضربه زدن به نظام انجام داده است و تنها راه مقابله با آن ایستادگی، و ترویج فرهنگ مقاومت است که ما در این زمینه در برنامه هاي که برگزار می‌کنیم ترویج این مهم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

 

كيوان محمودي عنوان کرد: اهداف انقلاب اسلامی از سازش با استکبار دور است چراکه هر زمانی که مذاکره و سازش با استکبار اتفاق می‌افتد، ظالم ظلم خود را بیشتر و افراد مظلوم در تنگنای بیشتری قرار می گیرد.

 

به گفته وی آنچه برای ما حائز اهمیت است، این است که دانشجو بداند با توجه به فضای جامعه و بیداری اسلامی، استقلال و اقتدار و انقلابی‌گری را باید حفظ کرد.

 

 مسئول بسيج دانشجويي شهرستان هاي جيرفت و عنبرآباد برنامه هاي اين دهه را غبارروبي قبور مطهر شهداي گمنام دانشگاه ازاد اسلامي، ديدار با خانواده معظم شهداي دانشجو، ديدار با انقلابيون پيشكسوت، برگزاري نشست هاي بصيرتي با حضور سخنرانان كشوري، بروز رساني بردهاي دانشجويي، برگزاری يادوراه شهدا، برگزاري نشست تقويت كادر بسيج دانشجويي، اردوهاي خدمت رساني مناطق محروم، سخنراني پيش از خطبه، تربيون آزاد، كرسي هاي آزاد انديشي، نمايشگاه عكس دستاوردهاي انقلاب اسلامي، حضور فعال و حماسي جامعه دانشگاهي در راهپيمايي ٢٢ بهمن  ماه عنوان کرد.

کد خبر 604164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha