درخواست امام جمعه بندعباس برای احداث 400 مسجد در این استان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس خود با اشاره به روز جهانی مساجد گفت: مردم این استان به 400 مسجد دیگر نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی(28 مرداد) در خطبه های نمازجمعه در گلزار شهدای بندرعباس با بیان اینکه در هرمزگان 400 مسجد دیگر مورد نیاز است، اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل خوبی در راستای امور خیریه در استان وجود دارد که اگر بخواهد به طور هماهنگ به کار گرفته شود، خیران استان توان ساخت هزاران مسجد را نیز دارند.
 

وی در ادامه به در پیش بودن لیالی قدر اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) به چیزی چیزی جز عدالت و اندیشیدن به خالق فکر نمی کرد ولی برخی از کوردلان به جهت تاب نیاوردن در برابر حقیقت و عدالت آن حضرت را به شهادت رساندند.
 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به هفته دولت، بیان داشت: زیرسئوال بردن و نادیده گرفتن خدمات و تلاش های شبانه روزی دولت اشتباه بزرگی است.
 

وی تصریح کرد: نباید اقدامات انجام شده را تنها منحصر به هشت سال اخیر دانست بلکه دولت های گذشته نیز اقدامات خوبی در راستای آبادانی کشور انجام داده اند که مجموعه آنها هنر نظام محسوب به شمار می رود.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از اسراف و تبذیر برخی دستگاه های اجرایی و مردم خاطر نشان کرد:مهمانی های دولتی و غیردولتی به قتلگاه نعمت های خداوند تبدیل شده است.

 

وی افزود: در میهمانی‌های عمومی شاهد اسراف خیلی زیادی هستیم و باید گفت که گستراندن این گونه سفره‌ها مورد خشم خداوند است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 60497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha