دیوانگی های امروز ترامپ  ناشی از ترس از صدور تفکر انقلاب اسلامی است/ فراگیر شدن تفکر انقلاب اسلامی در جهان

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران با اشاره به فراگیر شدن انقلاب اسلامی در جهان گفت: امروز دیوانگی های دشمنان و به خصوص ترامپ به دلیل ترس از صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز ( 12 بهمن) در نشست بزرگداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه یزد گفت: انسان باید در زندگی خود بتواند زندگی خود را معنی کند و در زندگی خود تفسیر داشته باشد.

 

وی افزود: انسان باید بفهمد که « کیست و چیست» که اگر این موضوعات مشخص نباشد زندگی به سمت بیهودگی می رود و در مقام وحدت باید بداند که به مقدسات هیچ کسی توهین نکند و دیگران را وادار کنید که مقدساتشان را ترک کنند ولی قرآن کتاب واقع نما است و در ان به خوبی از این مساله بیان می کند.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ما از اول افتخارمان این است که علمای ما با همه کتاب های زمان خود آگاهی دارند.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: یکی دیگر از دانش ها که بر همه لازم  است در خصوص « چرایی»  زندگی است  که هر فردی باید در زندگی خود بداند که برای چه خلق شده است.

 

وی افزود: قران کریم در جبهه های مختلف چراغ را برای ما روشن کرده است و بیان می کند که این عالم خدایی دارد و اگر انسان به این امر باور کند هدف زندگی خود را می شناسد و مبدا و منشا خود را می شناسد و بارقه الهی را در وجود خود کشف می کند.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر خود را شناختیم، یافتیم، ساختیم و مراقبت کردیم در این صورت اگر تمام مشرکین و منحرفین دست به دست هم بدهند هیچ  قدرتی در مقابل شما نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: اگر ما در درون خود به این بخش ها نرسیم دشمن بر ما فشار می آورد و این فشارهای دنیا باعث شده که ما شکوفا پیدا کنیم.

 

وی افزود: چرا ترامپ دیوانگی می کند زیرا انقلاب ما صادر شده و فکر ما در دنیا خریدار دارد و این انقلاب حادثه و رخداد در مقطع زمانی نبود بلکه تفکر جدیدی متولد شد که شعار « نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی » را داشت و پس از ان نیز امروز دنیا می خواهند زنجیرهای اسارت را پاره کند.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: نه زنها و نه مردان و نه دانشمندان و نه بی سوادها آزادند بلکه عده ای قلیل در دنیا هستند که همه چیز را دارند اما امام (ره) در مقابل همه اینها ایستاد و باعث حرکتی شد که امروز این انقلاب صادر شود و نوری با امام (ره) آمد که به عنوان جریانی است که دنیا را گرفته است.

 

حجت الاسلام صدیقی گفت: ما قبل از انقلاب حتی عزاداری خود را در خانه های خود به صورت مخفی برگزار می کردیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ما نمازهای جماعت پرشور در دانشگاه ها و عزاداری های مختلف را با شور و حرارت زیاد برگزار می کنیم.

وی افزود: ما در دانشگاه شریف تهران هیات های دانشجویی داریم که از نظر مراسم های مختلف حضور پرشور دارند و دانشگاه ها به عنوان پیشگام جریان های مختلف هستند.

 

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: این تحمیل نبود بلکه جریان فکری بود که بر فطرت های پاک متولد شد و خاموشی ندارد و قبل از انقلاب ما را در درون خانه های خود زندانی کرده بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی حتی در آمریکا بیش از دو هزار مسجد ایجاد شده است و در کشورهای مختلف نیز این انقلاب ما صادر شده است.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد:انقلاب شما صادر شده است و اگر دیروز در داخل کشور می جنگیدید اما امروز سوریه و لبنان و عراق و یمن مرز شما است و از شما وحشت دارند.

 

وی ادامه داد:فکری متولد شده که باید با ظالم مبارزه کرد و این تفکری است که امام بیان کردند این قرن غلبه مستضعفین علیه مستکرین است و بیداری اسلام در اقصی نقاط عالم بوجود آمده است.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:امروز هجمه فکری و روحی و معنوی است و ما از جنگ های سرد بی نیاز می شویم و امروز نیز فکر اسلحه ها را از کار می اندازد.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد:در دانشگاه های دنیا نیز افکار شما صادر شده است و دنیا نیز عطش انقلاب دارد.

 

وی افزود:امروز ما باید اخلاق و معنویت و نماز شب را احیا کنیم و اساتید باید در کلاس های خود علم خود را با خدا ارتباط دهند و در این صورت می توانیم عظمت انقلاب را بهتر نشان دهیم.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امام آبروی خود و همه چیز را برای دین می خواست و این عاملی بسیار اثرگذار در صدور انقلاب بود.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: امروز افتخار می کنیم خلف صالح امام (ره) راه امام را پیش گرفته اند و همانند رهبر کبیر انقلاب سادگی را دارند.

 

وی افزود: رهبر ممکلت تشریفات و اشرافیت ندارد و امام این را باب کردند و حضور امام نیز حضور ارزش ها و استقلال و شهامت بود که نسل جوان نیز باید این ها را پاسداری کنند.

 

 

کد خبر 605998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha