عرضه دانشنامه جامع قرآنی و نرم‌افزار آموزشی سراسری

دانشنامه جامع قرآنی و نرم‌افزار آموزشی سراسری از سوی موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر دانشنامه جامع قرآنی و نرم‌افزار آموزشی سراسری را در نمایشگاه قرآن عرضه کرد، این نرم افزار شامل دو دوره کامل ترتیل قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار و شیخ ماهر المعیقلی همراه با نمایش مقامات آیات، متن کامل قرآن کریم با خط عثمان طه، 14 ترجمه فارسی، هشت ترجمه انگلیسی و 27 ترجمه به زبان‌های دیگر به همراه تفسیر المیزان، نمونه، نور، مجمع البیان و الطبیب البیان همراه با شأن نزول آیات است.

 

ترجمه‌های قرآن کریم و ترجمه منظوم تمام آیات به صورت قصیده و شعر همراه فهرست کامل الفاظ قرآن به همراه ریشه الفاظ از دیگر مشخصات این نرم‌افزار است.

همچنین امکان جست‌وجو، یادداشت‌برداری، چاپ در متن قرآن و در هر پنجره به صورت مجزا، محیط کاربری به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از جمله امکانات دیگر این نرم‌افزار است.

غرفه موسسه فرهنگی آوای مهر کوثر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال قرار دارد.
شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا چهارم شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلا امام خمینی پذیرای علاقه مندان به قرآن و فرهنگ قرآنی است.
 

 

 

پایان پیام/


 

کد خبر 60703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha