نشست فرهنگیان استان یزد با استاندار یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست مشترک فرهنگیان استان یزد با حضور استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست فرهنگیان استان یزد امروز (16 بهمن) با حضور سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در محل تالار اندیشه استانداری یزد برگزار شد.

 

در این نشست که بیش از 150 نفر از بازنشستگان و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد حضور داشتند تعدادی از نمایندگان تشکل های آموزش و پرورش استان یزد مشکلات خود را مطرح کردند.

 

علی هاشمی، نماینده مشارکت های مردمی و مداری غیر انتفاعی استان یزد در این مراسم گفت: میزان 12 و یک دهم  درصد جمعیت دانش آموزی استان یزد در مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی استان به فراگیری علم و دانش مشغول هستند.

 

وی افزود: آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب فعالیت های متعددی را در زمینه های مختلف آموزش و پرورش دانش آموزان داشته است اما امروز نیز این بخش نیاز به حمایت های مسئولان دارد.

 

این مسئول تشکل های آموزش و پرورش تصریح کرد: ما پیشنهاد می کنیم که بسته حمایتی خاص برای بخش غیر دولتی با توجه به پتانسیل ها میتواند راهکار مناسبی برای حمایت از مدارس غیر دولتی باشد.

 

هاشمی گفت: اگر بخش غیر دولتی در بخش آموزش و پرورش فعال شود به نحوی مدارس دولتی ما نیز عملکرد بهتری خواهند داشت زیرا از تمرکز دانش آموزان جلوگیری می کند.

 

در ادامه این مراسم نیز نمایندگان فرهنگیان از نواحی یک و ۲، شهرستان های استان به ارائه گزارش و مشکلات فرهنگیان پرداختند.

 

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فرهنگیان برتر استان تجلیل شد و همچنین استاندار یزد نیز از معلم بازنشسته خود تجلیل کرد.

کد خبر 607045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha