تلاش دولت در راستای رفع مشکلات فرهنگیان و دغدغه معیشت آنها است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به مشکلات فرهنگیان گفت: تلاش دولت در راستای رفع مشکلات فرهنگیان و دغدغه معیشت آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز (16 بهمن) در نشست مشترک با فرهنگیان استان یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زینب( سلام الله علیها) گفت: امروز ما جامعه خود را مدیون خون شهدا هستیم که باید برای پاسداشت آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

وی افزود: نقش فرهنگیان در انقلاب پیامی برای جوانان است که نشل های آینده  و جدید با این شختی ها و مشقت ها آشنا شده و اهمیت این انقلاب را درک کنند.

 

استاندار یزد تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب مربوط به همه مردم است بنابراین ما این جشن های دهه انقلاب را به عنوان جشن های مردمی می دانیم و ملت و دولت که برخواسته از رای مردم هستند باید در این زمینه تلاش های فراوانی داشته باشند.

 

میرمحمدی بیان کرد: ما نگاهمان به مساله آموزش و پرورش باید به مبانی اصلی رشد و پیشرفت باشد و متوجه هستیم که بدون آموزش و پرورش پویا امکان پیشرفت برای کشور وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: هرچه سرمایه گذاری در زمینه آموزش و پرورش بیشتر شود پیشرفت کشور نیز بیشتر می شود و یکی از سیاست های کلی نظام نیز در خصوص مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی است که دولت در اجرای آن مصمم است و ما نیز حمایت می کنیم.

 

استاندار یزد ادامه داد:هنوز در بین فرهنگیان دغدغه معیشت وجود دارد و این واقعیت را نیز ما قبول داریم و تلاش ما نیز برای رفع این مشلات است.

 

میرمحمدی گفت: ما امروز دو انتخابات مهم را در پیش رو داریم که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است و انتخابات شوراها برای ما اهمیت دارد زیرا انتخاب افراد مناسب در شوراها می تواند فضای شهری و مبلمان شهری و آرامش شهر را در بر داشته باشد.

 

استاندار یزد تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به وضعیت امروز جهان بسیار مهم است زیرا هرچه درصد مشارکت ما در انتخابات بیشتر باشد نفوذ ما در جهان بیشتر شده و کشورهای بیگانه مانند آمریکا نیز نمی توانند حرفی در خصوص ما بزنند.

کد خبر 607056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha