برپایی مسابقه نظرسنجی فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن

مسابقه نظرسنجی فرهنگ قرآنی ویژه کارشناسان فرهنگی و قرآنی به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مسابقه نظرسنجی فرهنگ قرآنی که ویژه کارشناسان فرهنگی و قرآنی است، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.
بنا به این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند در هشت محور تعیین شده در فرم‌های نظرسنجی این مسابقه مطالب خود را به صورت تشریحی بیان کنند تا در برنامه ریزی های شورای انقلاب فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، «راهکارهای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن»، «علل مهجوریت درس قرآن در آموزش و پرورش»، «آسیب‌های محتوایی رشته‌های علوم قرآنی در دانشگاه‌ها و میزان کارآمدی این رشته‌ها»، «راهکارهای ارتقای سطح برنامه‌های سیمای قرآن»، «جایگاه قرآن در حوزه‌های علمیه»، «جایگاه قرآن در برنامه‌های توسعه کشور»، «ارزیابی عملکرد شورای توسعه فرهنگ قرآنی» و «راهکارهای فرهنگ‌سازی انس با قرآن در جامعه» از محورهای این مسابقه فرهنگی است.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به بخش شورای عالی انقلاب فرهنگی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراجعه کنند.
همچنین به سه پیشنهاد و تحلیل برتر، هدیه ویژه شامل ربع سکه بهار آزادی و به پنج نفر به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا جمعه 4 شهریور مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
پایان پیام/

 

کد خبر 60762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha