اهدای سی‌دی آموزشی به زوج‌های جوان در نمایشگاه قرآن

غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نوزدهمین نمایشگاه قرآن ضمن برگزاری چندین نمایشگاه متنوع ، سی‌دی‌های مختلفی را به فراخور سن و تحصیلات بازدیدکنندگان به دانشجویان، اساتید و زوج های جوان می دهد.

به گزارش خبرنگار شبستان، غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ واقع در بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ضمن برگزاری چندین مسابقه متنوع، بروشورها و سی‌دی‌های مختلفی را تهیه و طراحی کرده است که آنها را بر اساس فراخور سن و تحصیلات بازدیدکنندگان به آنها اهدا می‌کند.

 

در مسابقات "نهج‌البلاغه"، "کتاب آشنایی با قرآن" نوشته شهید آیت‌الله مطهری و "صحیفه سجادیه"، دانشجویان جذب و محدوده کتاب دلخواه آنها مشخص می‌شود تا در غرفه مطالعه کنند و سپس پرسش‌نامه که شامل دو سوال است به آنها داده می‌شود. در صورت صحیح بودن جواب‌ها به شرکت‌کننده همان کتابی که سؤالات از آنها طرح شده همراه با یک پوستر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اهدا می‌شود.

 

"بارش حکمت" عنوان مسابقه دیگری است که در غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. منبع این مسابقه نهج‌البلاغه است و مدت آن 110 روز است. جداولی به شرکت کنندگان داده می‌شود که صفحات مورد مطالعه در آن مشخص شده است و فرد باید بهترین جمله از صفحه مورد نظر را بنویسد. در پایان 110 جمله نوشته می‌شود که شرکت‌کننده باید آن را به آدرس داخل دفترچه پست کند. هزینه سفر به حج، جایزه این مسابقه است.

 

مسابقه دیگری در این غرفه برای بازدیدکنندگان عام در نظر گرفته شده است. در این مسابقه افراد با مطالعه نوشته‌های قسمتی از دکور این غرفه که در مورد روزه است به 5 سؤال مطرح شده جواب می‌دهند. اسامی برندگان هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه اعلام می‌شود و بن‌کارت هدیه بانک ملی به آنها اهدا می‌شود.

 

سی‌دی "ارمغان" شامل قرائت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علامه طباطبایی و استاد پرهیزگار به همراه 700 تصویر مقام معظم رهبری و 10 کلیپ از ایشان و 10 کلیپ از امام خمینی (ره) از جمله محصولات قابل عرضه در غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

 

دی‌وی‌دی "رصد قرآنی" که مختص نمایشگاه قرآن تدارک دیده شده است با محتویات محرمانه در مورد قرآن‌ستیزی، پرسمان، شبهات و ترنم وحی فقط در اختیار دانشجویان و اساتید الهیات گذاشته می‌شود زیرا عامه افراد توان تحلیل و بررسی این موضوعات را ندارند و با سؤالات و شبهات زیاد مواجه می‌شوند.

 

غرفه‌ نهاد نمایندگی و مقام معظم رهبری در دانشگاه سی‌دی" همسفر تا بهشت" شامل مجموعه سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی حجت‌الاسلام دهنوری، پناهیان، واعظ موسوی و نقویان را به زوج‌های جوانان اهدا می‌کند.

 

بروشور بیانات مقام معظم رهبری در زمینه قرآن در بین جوانان و بروشور پایگاه‌های مراجع عظام و مراکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی از دیگر محصولات قابل عرضه در غرفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

پایان پیام/


 

کد خبر 60958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha