فعالیت شش سایت مستقل با مباحث مختلف اعتقادی و دینی

مدیر غرفه موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت از فعالیت شش سایت مستقل در مباحث مختلف اعتقاد، تاریخی، دینی و مهدویت خبر داد.

 
حسینعلی عمیدزاده، مدیر غرفه موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت پیرامون فعالیت های این موسسه به خبرنگار شبستان گفت: این موسسه از 5 سال قبل فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده زمین این موسسه و امکانات آن موقوفه است و در اساسنامه آن قید شده که باید زیر نظر یکی از فقهای شهر اداره شود که ابتدا زیر نظر حاج حسن فقیه امامی و بعد فوت ایشان زیر نظر یکی از نوادگان علامه مجلسی اداره می شود.

عمیدزاده اظهار کرد: این موسسه دارای 6 سایت مستقل است که کتابخانه دیجیتال با 5 هزار عنوان کتاب، 18 هزار مقاله، 900 فایل تصویری، سایت علم الکتاب( مباحث قرآنی)، سایت غدیر(مباحث غدیر از دیدگاه اهل سنت و شیعه) و سایت شهر دانایی( مباحث اعتقادی، تاریخی و اخلاقی )، سایت یاران انتظار( مباحث مهدویت )، سایت راز ماندگار( هدایت خیرین با هزینه های کم ویا زیاد برای تحقق پروژه های تحقیقاتی موسسه ) است.

 

مدیر غرفه موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت با بیان اینکه این موسسه دارای سالن کنفرانس 600 نفری و تالار گفتگوی 30 نفری مجهز به دیتا سیستم است افزود: محققین می توانند با استفاده از 150 غرفه این موسسه از امکانات این موسسه بهره مند شوند سرور داده گستر این موسسه به مراکز دیگر هم خدمات اینترنتی ارائه می دهد.

وی افزود: حدود 30 نفر موظف و 30 نفر افتخاری در این موسسه فعالیت می کنند این موسسه هیچ وابستگی به گروه و یا بخش دولتی ندارد و تحت نظرات علمای شهر اداره می شود اما مسئولان دولتی نیز کمک هایی را به این مرکز می کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 60221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha