حمایت از فعالان قرآنی وظیفه مسئولان فرهنگی و دینی است

مسئول غرفه کانون قرآنی نجم الثاقب رشت با اشاره به اینکه نمایشگاه های قرآنی باید به صورت گسترده تر برگزار شود، اظهار کرد: حمایت از فعالان قرآنی وظیفه همه مسئولان فرهنگی و دینی است.

غلامحسن عباسی، مسئول غرفه کانون قرآنی نجم الثاقب رشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم گیلان به خبرنگار شبستان گفت: کانون قرآنی نجم الثاقب رشت با بیش از هفت سال سابقه کار به تهیه و توزیع تلاوت های صوتی و تصویری قاریان مصری می پردازد.


وی با بیان اینکه این کانون در ابتدا با 6 عنوان کار فعالیت خود را آغاز کرد، اظهارداشت: بعد از گذشت چند سال از فعالیت این کانون، هم اکنون بیش از 80 لوح فشرده صوتی و تصویری را تهیه و عرضه می کند.


مسئول غرفه کانون قرآنی نجم الثاقب رشت با اشاره به اینکه شاخص ترین آثار کانون قرآنی نجم الثاقب، تلاوت های استادان مرحوم مصطفی اسماعیل، محمود علی البنا و شعبان عبدالعزیز صیاد است، خاطرنشان کرد: بیشترین حوزه فعالیت کانون نجم الثاقب را تلاوت های تصویری قاریان مصری و ایرانی تشکیل می دهد.


عباسی به حضور کانون قرآنی نجم الثاقب در نمایشگاه های بین المللی قرآن و حضور در مسابقات بین المللی قرآن اشاره کرد و ادامه داد: حضور این در عرصه های قرآن مورد استقبال مهمانان داخلی و خارجی قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه بیشترین فعالین کانون نجم الثاقب تلاوت های تصویری قاریان است، بیان کرد: تلاوت های تصویری استاد مرحوم مصطفی اسماعیل با استقبال گسترده ای مواجه شده است.


مسئول غرفه کانون قرآنی نجم الثاقب رشت با اشاره به تهیه یک مجموعه گلچین از قاریان مختلف توسط این کانون قرآنی، افزود: با توجه به اینکه کانون نجم الثاقب کارهای نو و کمتر عرضه شده در سطح کشور را توزیع می کند، مورد استقبال قرار گرفته است.


عباسی با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان نسبت به سال های گذشته با ضعف هایی روبه رو شده است، تاکید کرد: مسئولان برگزاری باید با تبلیغات بیشتر زمینه حضور اقشار مختلف مردم و علاقه مندان به مسائل قرآنی را فراهم کنند.


وی با اشاره به اینکه مسئولان حوزه های فرهنگی و دینی باید نمایشگاه های قران به صورت گسترده تر برگزار کنند، اذعان کرد: حمایت از فعالان قرآنی وظیفه مسئولان فرهنگی و دینی است.


پایان پیام/

کد خبر 60964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha