آغاز مانور هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی

خبرگزاری شبستان: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مانور هوایی و زمینی نظامیان این رژیم در فلسطین اشغالی خبر داد و گفت این مانور به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی از امروز(یکشنبه 15 اسفند) مانور هوایی را در همه مناطق فلسطین و مانور زمینی را در مناطق جنوبی (فلسطین اشغالی) به مدت یک هفته آغاز کرده است.

پایگاه عبری زبان «واللا» گزارش داد: در طول این مانور پرواز های جنگنده ها و تحرکات ادوات نظامی در منطقه جنوبی انجام خواهد گرفت و آژیرهای خطر در همه پایگاه های هوایی شنیده خواهد شد.

سخنگوی ارتش اشغالگر اعلام کرد: این مانور در راستای برنامه سال 2017 میلادی برای بررسی آمادگی نیروهای نظامی در مواقع اضطراری اجرا می شود.

مانورهای هوایی به طور معمول با پرواز انبوه جنگنده های اسراییلی در فضای هوایی نوار غزه همراه است.

گفتنی است، ارتش رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی مانورهای نظامی انجام می دهد و این مانور در زمانی است که بیشتر مرزها شاهد تنش و بحران مداوم است ؛ نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی در مارس 2016 میلادی مانور نظامی را در دریای سرخ به پایان رساند.

مانور مشترک با نیروهای مارینز آمریکایی در جولای 2016 اجرا شد و نیروهای اسرائیل سناریوی یورش به ساحل کشور دشمن در شرایط سخت را آموزش دیدند.

همچنین رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که نیروی هوایی این رژیم در مانورهای نظامی مشترک با نیروی امارات و پاکستان شرکت کرده است.

کد خبر 614668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha