تلویزیون رژیم صهیونیستی: تهدیدات قسام ارتش را با بحران مواجه کرده است

خبرگزاری شبستان: تهدیدات اخیر گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در رابطه با اینکه هرگونه حمله و تجاوز دشمن صهیونیستی به نوار غزه را شدیدا پاسخ خواهد داد، ارتش این رژیم را با بحرانی بزرگ مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ شبکه "20" تلویزیون رژیم صهیونیستی، تهدیدات گردان های قسام موجب شده تا فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل گزینه های مختلفی قرار گیرند که هر کدام از دیگری سخت تر بوده و عواقب و پیامدهای ناگواری را برای این رژیم در پی خواهد داشت.

این شبکه افزود که آتش بس طولانی مدت در غزه موجب شده تا حماس توان نظامی خود را تقویت کند و کاملا برای جنگی دیگر با ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی داشته باشد.

منبع مذکور مدعی شد که جنگ آتی با حماس ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارد و باور کلی در محافل امنیتی رژیم صهیونیستی بر این است که در صورت نابودی حماس، مسئولیت اداره نوار غزه به دوش ارتش اسرائیل خواهد افتاد اما محافل سیاسی سعی می کنند خود را از این گزینه دور کنند به ویژه اینکه اکنون در کشورهای عربی هیچ طرفی وجود ندارد که آمادگی پذیرش مسئولیت های غزه و اداره آن را داشته باشد.

شبکه "20" تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه عنوان کرد که جای سوال است که چرا ارتش با وجود خطراتی که حماس دارد، با آن مقابله نمی کند. این شبکه مدعی شد که حماس از زمان براندازی دولت محمد مرسی در مصر دیگر توان تولید سلاح خود را از دست داده است.

این در حالی است که ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام در پی حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به ویژه پایگاه های مقاومت فلسطین که به شهادت چند فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر انجامید، به این رژیم هشدار داد که دیگر در برابر این تجاوزات ساکت نخواهد نشست و آن را پاسخ خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان روی کارآمدن آویگدور لیبرمن وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی همواره سیاست پاسخ تند و شدید به شلیک موشک از باریکه غزه به سمت اراضی اشغالی را در پیش گرفته است و طی ماه گذشته بارها شاهد چنین مواردی بوده ایم.

 

 

کد خبر 614672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha