منتخبین جشنواره تئاتر بچه های مسجد مازندران در آئین بزرگداشت ۱۸اسفند تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان:منتخبین اولین جشنواره تئاترمردمی بچه های مسجد مازندران ۱۹اسفندماه جاری با حضور مدیرکل دادگستری استان در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

یاسر محمودی برتنی، دبیر نخستین همایش تئاترمردمی بچه های مسجد مازندران امروز(15اسفند) با بیان اینکه مرحله بازبینی 18گروه نمایشی از شهرهای ساری –آمل – جویبار – بابل – قائمشهر – میاندرود – محمود آباد – نوشهر – بابلسر – نکاء برای حضور در این همایش به پایان رسیده، به خبرنگار شبستان گفت: هشت اثر منتخب مرحله بازبینی از 14-18اسفند در مساجد استان به روی صحنه می روند.

 

وی با بیان اینکه نخستین همایش تئاترمردمی بچه های مسجد مازندران به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و سازمان بسیج هنرمندان مازندران درحال برگزاری است، اظهار داشت: منتخبین این جشنواره  در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد استان در مسجد شکوهی(دارالسلام) شهرستان ساری مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

محمودی با بیان اینکه نمایش کلید دار کعبه به نویسندگی حسین فدایی حسن و کارگردانی غلامرضا بامتی در حسینه روستای طوسکلا شهرستان نکا و نمایش آن سوی رویا به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی محمد(هانی) خیرا... پور در حسینیه سید الشهداء چاله زمین شهرستان بابل  روزگذشته 14اسفند در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفتند، گفت: تئاتر آن سوی رویاها به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی رویا افضلی نیز امروز15اسفند در مهدیه شهرستان ساری نمایش داده می شود.

 

وی با بیان اینکه 16اسفند ماه جاری نمایش های کلید دار کعبه به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی غلامرضا بامتی در مسجد جامع شهرستان نکا و این قصه برای نخوابیدن است  به نویسندگی رضا بیات و کارگردانی محمد طالبی  در مهدیه ساری به روی صحنه می روند، افزود: تئاتر این قصه برای نخوابیدن است به نویسندگی رضا بیات و کارگردانی بهناز دوستی نیز 17اسفند در مهدیه شهرستان ساری به نمایش در می آید.

 

محمودی اضافه کرد: آن سوی رویاها به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی کوثر اکبرزاده نیز 18اسفند در حسینه حیدر کلا شهرستان جویبار اجرا می شود.

کد خبر 614677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha