پیشرفت ۹۰ درصدی فاز سوم مجتمع توانبخشی ایثارگران همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثارگران در سه فاز ساخته شده است، اظهار کرد: فاز سوم این مجتمع۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: مجتمع توانبخشی ایثارگران در سه فاز از سال 90 آغاز به کار کرده است که در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با بیان اینکه فاز نخست این مجتمع شامل استخر و سالن های چند منظوره است، افزود: فازدوم شامل فیزیوتراپی، آب درمانی و... که با ظرفیت 30 درصدی فعالیت می کند.

 

وی تصریح کرد: خدمات رفاهی، فرهنگی ، سالن اجتماعات، رستوران و 22 سوئیت از بخش های فاز سوم مجتمع توانبخشی ایثارگران است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: فاز سوم این مجتمع 5 میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد شده است که تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

 

عارف با بیان اینکه بیش از 2 هزار جانباز شیمیایی در استان همدان از خدمات درمانی بنیاد شهید بهره مند هستند، خاطرنشان کرد: 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران برعهده دولت است.

 

وی با اعلام این خبر که بنیاد شهید و امور ایثارگران 900 میلیارد تومان به شرکت بیمه ایران بدهکار است، ابراز کرد: بنیاد شهید تمامی خدمات درمانی خود را از شرکت بیمه ایران دریافت می کرد که به دلیل بدهکاری ارائه خدمات خود را متوقف کرده است.

کد خبر 614687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha