دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی ‌آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی امروز (۱۵ اسفند) با حضور اعضای دبیرخانه و مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، جلال الدین صادقی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: برای آن که در حوزه آسیب‌های اجتماعی به نتایج مطلوب برسیم نیازمند اصلاح روش‌های موجود و نو آوری هستیم.


وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: آنچه به عنوان آسیب‌های اجتماعی در جامعه مشاهده می‌کنیم برآیند رفتار فردی خانواده، مدرسه، محیط دانشگاه، محیط زندگی، محیط کار، فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی است.


رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: موافقت با آغاز به کار دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی در جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی اقدامی ارزشمندی است که خلاء همکاری مشترک بین دستگاه‌ها در این حوزه را پر خواهدکرد.


صادقی ادامه داد: پیشگیری از روند رو به رشد آسیب های اجتماعی، مدیریت دانش بر فعالیت های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با آسیب های اجتماعی از جمله اهداف اصلی آغاز به کار این دبیرخانه است.


رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی یادآور شد: نیازسنجی پژوهشی و تدوین اولویت‌های تحقیقاتی، شناخت و استفاده از ظرفیت‌های انسانی خراسان‌جنوبی، آسیب شناسی روش‌ها و تدابیر پیشین در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و... نیز در این دبیرخانه پی‌گیری می‌شود.

 

کد خبر 614750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha