کتاب «جرعه آخر» زندگینامه شهید یدالله ندرلو در زنجان رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان:شهردار زنجان گفت: همزمان با ۲۲ اسفند روز شهدا، از کتاب«جرعه آخر» زندگینامه شهید یدالله ندرلو به قلم مسعود بابازاده در کارخانه کبریت زنجان رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حبیب یگانه شهردار زنجان امروز(15 اسفند) در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: شهرداری زنجان با حمایت شورای شهر زنجان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تولید محصولات فرهنگی و چاپ کتاب اقدام کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه پنج جلد کتاب با موضوع ایثار و شهادت با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مرحله چاپ رسیده است، گفت: امسال چاپ 9 عنوان کتاب در دستور کار شهرداری است.

 

شهردار زنجان با بیان اینکه پنج جلد از این کتاب ها تا قبل از پایان سال و چهار جلددر سال جدید به محله چاپ می رسد، افزود: همزمان با 22 اسفند روز شهدا، از کتاب«جرعه آخر» زندگینامه شهید یدالله ندرلو به قلم مسعود بابازاده در کارخانه کبریت زنجان رونمایی می شود.

 

رئیس شورای شهر زنجان هم در سخنانی گفت: تفاهم نامه همکاری شورای شهر با بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف هم افزایی ظرفیت ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از مقام شهدا، مزین کردن اماکن و معابر به نام و تصاویر شهدا، ارتقای فرهنگ ایثاگری و ارزش های اسلامی بین شهروندان، شکوفایی استعدادهای معنوی، در هفت بند منعقد شده است.

 

آراض ضیایی با اشاره به تشکیل کارگروه پیشنهادی در ذیل این تفاهم نامه برای اجرای بهتر آن، گفت: برای المان شهدا مسابقاتی بین طراحان اجرا شد که در سال 96 با بودجه مربوطه در شهر زنجان اقدام به نصب این المان می شود.

 

کد خبر 614756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha