گردنه های برف گیر استان باز است / ادامه بارش برف و باران تا امروز

خبرگزاری شبستان: مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه ادامه بارش برف و باران تا پایان امروز ۱۵ اسفند در سطح استان اردبیل گفت: گردنه های برف گیر استان باز است اما رانندگان تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بارش برف و باران تا پایان امروز 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت و این مسئله موجب کندی رفت و آمد در گردنه های برف گیر استان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه گردنه های استان باز و تردد در آن امکان پذیر است، تصریح کرد: رانندگان با تجهیزات ایمنی مناسب در جاده های برف گیر استان تردد و نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

دولتی مهر با یادآوری این مطلب که بیشترین بارش امروز به صورت باران در شهرستان گرمی ثبت شده است، افزود: بیشترین بارش برف در سطح استان نیز در شهرستان نیر با 6 سانتی متر و شهرستان های نمین و سرعین با 5 سانتی متر ثبت شده است.

 

مدیر کل هواشناسی استان با بیان این مطلب که بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی از فردا صبح از منطقه خارج خواهد شد، عنوان کرد: شهرستان خلخال با منفی یک درجه سانتیگراد سرد ترین نقطه استان امروز به ثبت رسیده است.

کد خبر 614758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha