کانون های فرهنگی هنری  حلقه اتصال جوانان به مساجد هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان سیریک به در پیش بودن ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری حلقه اتصال جوانان به مساجد هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شرق استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان سیریک ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان در برنامه ریزی و انجام فعالیت فرهنگی در مساجد اظهارداشت: کانون ها فرهنگی و هنری مساجد با محوریت ائمه جماعت باید همواره فعالیت کرده و مساجد را به پایگاه هایی برای تربیت سربازان و منتظران امام عصر(عج) قرار دهند.

 

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه امروز مساله فرهنگ یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است، افزود : کانون های فرهنگی هنری مساجد در این عرصه پیش قدم و محور اتصال جوانان به مساجد باشند .

 

حجت الاسلام و المسلمین صفائی حائری  ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر و روستا خلأ های فرهنگی و هنری به ویژه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

 

امام جمعه شهرستان سیریک عنوان کرد:  دشمنان قرآن و اسلام و مسلمین دست به تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی در جهان اسلام کرده اند و دشمن این  امید  دارد با نفوذ در فرهنگ ها به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند .

 

وی با بیان اینکه امید اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران به جوانان و آینده سازان جامعه است، ابراز داشت: فرهنگ انقلاب اسلامی باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و کانون های مساجد نقش انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلامی و در منطقه را برای قشر جوان و نوجوان تبیین کنند.

 

 

 

کد خبر 614802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha