برگزاری نخستین کافه خیریه بیماران اوتیسم در ارومیه

خبرگزاری شبستان: نخستین کافه خیریه برای جمع آوری کمک های مردمی به نفع بیماران بیمارستان اوتیسم با مشارکت کافه داران شهر ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مهدی فرشباف، مجری طرح نخستین کافه خیریه بیماران اوتیسم، امروز(15اسفند) در جمع خبرنگاران که در کافه نسترن ارومیه گرد هم آمده بودند، گفت: در این طرح کافه دارهای ارومیه با جمع آوری کمک های نقدی خود به نفع  بیماران اوتیسم دست همکاری داده اند.

 وی افزود: کارهای گروهی همیشه می تواند در پیشبرد اهداف نقش اساسی ایفا کند و به فعلیت رساندن کارهای خیریه هم به لحاظ روحی و هم فرهنگی و اجتماعی بسیار لازم و ضروری است.

فرشباف افزود: روز جمعه (20 اسفند) با مشارکت و همراهی 13 کافه شهر ارومیه در خانه جوان، علاوه بر تشکیل یک کافه خیریه تمام فروش روز را تقدیم به بیماران بیمارستان اوتیسم می کنیم.

وی، ضمن دعوت از هم وطنان به این کافه خیریه، گفت: در روز (20اسفند) تمامی کافه های شرکت کننده در این حرکت اجتماعی کافه های خود را تعطیل و در خانه جوان حضور می یابند، لذا امیدواریم شهروندان نیز با حضور خود در این مکان کافه داران را در این حرکت خیرخواهانه تنها نگذارند.

وی، با بیا انیکه علاوه بر اختصاص تمام عواید فروش به انجمن خیریه اوتیسم برای شناساندن بیماری اوتیسم نیز برنامه‌هایی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: برخی بیماری ها بدلیل ناشناخته ماندن موجب تاخیر در شروع درمان می شود و لذا باید برای عموم مردم این بیماری و بیماری های دیگری که برای اکثریت ناشناخته هستند، توضیح داده شود.

کد خبر 614816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha