اجرای نمایش با حضور بازیگران کم توان ذهنی و اوتیسم

خبرگزاری شبستان: گروه نمایش پیله که با همراهی افراد کم توان ذهنی و اوتیسم شکل گرفته است، نمایش «لبخند رنگین کمان» را در سالن آمفی تئاتر پارک ترافیک منطقه ی پنج تهران به صحنه می برد.

شاهین کهن، طراح و کارگردان نمایش «لبخند رنگین کمان» به خبرنگار تئاتر شبستان، گفت: این نمایش، ارائه ای موسیقایی نمایشی، از شعر «قصه ی مردی که لب نداشت» سروده ی احمد شاملو است که در آموزشگاه موسیقی ندای چنگ به طور مستقل تولید شده است.

 

وی درباره ی انتخاب این شعر برای کم توانان توضیح داد: با توجه به محوریت داستان که در رابطه با مردی است که فکر می کند برای خندیدن به لب احتیاج دارد و در انتها متوجه می شود که تفکرش اشتباه است و دل باید شاد باشد، این داستان را انتخاب کردیم تا بگوییم، نقص ظاهری، محدودیت نیست و توانایی در درون انسان هاست. 

 
به گفته ی کهن، تماشای این اثر برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود و وی از علاقه مندان به هنر و هنر درمانی، دعوت می کند تا به تماشای این نمایش بنشینند.
 
گفتنی است این اثر، به طراحی و کارگردانی شاهین کهن و تهیه کنندگی هاتف دوستدار، پیش از این در نخستین جشنواره ی تئاتر معلولین تهران (1393) و سومین جشنواره ی تئاتر منطقه ی آفتاب (1394) اجرا شده و موفق به اخذ جوایز کارگردانی، طراحی صحنه، ساخت عروسک و بازیگری برای گروه بازیگران شده است. 
 
لبخند رنگین کمان، روز پنجشبه ۱۹ اسفند ماه، ساعت ۱۸در پارک ترافیک تهران واقع در میدان پونک، خیابان پونک، تقاطع میرزابابایی و بلوار عدل، روی صحنه می رود.
کد خبر 614846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha