عرضه محصولات داخلی در نمایشگاه های نوروزی گلستان

خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در نمایشگاه هایی که قرار است در ایام نوروز برپا شود فقط باید اجناس تولید داخل استان و یا کشور به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان عصر امروز( 15 اسفند) در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: نظارت بر بازار از ابتدای بهمن ماه طبق دستورالعمل آغاز شده است و تاکنون نیز 20 جلسه برگزار شده است.

 

وی افزود: در چند سال گذشته بخشی از نوروز متقارن با ایام فاطمیه بود که می طلبید این ایام به شکل خاصی برگزار شود اما امسال این تقارن وجود ندارد و باید فضایی شاد و امیدافزا را در شهرها و روستاها ایجا کنیم.

 

قوانلو بیان کرد: به دلیل همزمانی با انتخابات و اینکه آخرین سال فعالیت دولت تدبیر و امید در دوره نخست است، می توان اقدامات شاخص دولت را در هر شهرستان به همراه معرفی جاذبه های گردشگری انجام داد.

 

وی گفت: قرار شد مجوز برپایی نمایشگاه های صنایع دستی از سوی میراث فرهنگی انجام شود اما تجربه نشان داده که در این نمایشگاه اقلام و محصولات دیگری هم عرضه می شود، با این حال باید تولیدات استانی و شهرستانی در این نمایشگاه ها عرضه و به فروش برسد و اینگونه نباشد که ما شاهد باشیم اجناس چینی و خارجی در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

 

قوانلو در خصوص سهمیه آرد نانوایی ها در ایام نوروز هم بیان کرد: نانوایی های آزادپز مشکلی در تأمین آرد موردنیاز خود ندارند و تا هر زمانی که بخواهند می توانند پخت نان داشته باشند.

 

کد خبر 614916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha