استخدام ۱۹۶ نیروی کار جدید در شرکت کشت و صنعت خزر

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر گفت: این شرکت تا پایان سال ۹۶ در حوزه‌های اداری، خدماتی، کشاورزی و زیست محیطی تعداد ۱۹۶ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی به منظور اشتغالزایی جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، فرزین کاظمی نوری، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت کشت و صنعت خزر در سال 1389 توسط بخش خصوصی و با کمک های دولتی آغار به کار کرد، اظهار کرد: از سال 90 فعالیت سایت 18 هکتاری شرکت مذکور در جنوب گیلان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 65 مهندس و متخصص با ما همکاری دارند، افزود: در حوزه های زیست محیطی و کشاورزی اقداماتی انجام دادیم و صادرات تخصصی زیتون و فرآورده‌های این محصول به کشورهای دیگر را به عنوان یکی از اهداف 5 سال آینده پیگیری می‌کنیم.

کاظمی نوری با اشاره به اینکه هشت طرح اقتصاد مقاومتی در شرکت به مرحله اجرا در آمده است، تصریح کرد: مسائل زیست‌محیطی پس از بیکاری از مشکلاتی است که گریبانگیر استان بوده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر با تاکید بر اینکه تا پایان سال 96 در حوزه های اداری، خدماتی، کشاورزی و زیست محیطی تعداد 196 نفر از طریق برگزاری آزمون به منظور اشتغالزایی جذب می شوند، خاطرنشان کرد: آمار بیکاری در گیلان با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، صنعت، تولید و کشاورزی رقم غیر قابل باوری است که از نقاط ضعف استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بنگاه های زود بازده در صنعت و تولید کشور، بیان کرد: تنها راه برون رفت و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان همین بنگاه های زودبازده است و باید بتوانیم از توان و ظرفیت دانش‌آموختگان دانشگاهی در جایگاه‌های مناسب و اصلی آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خزر با بیان اینکه مسیر توسعه پایدار گیلان با سد بزرگ آلودگی محیط زیست مواجه است، خاطرنشان کرد: در بحث کمی و کیفی دانش آموختگان مشکلاتی وجود دارد.

کاظمی اذعان کرد: بحث کشت زیتون توسط شرکت کشت و صنعت خزر به صورت ارگانیک است و از کودهای حیوانی در این زمینه استفاده می شود.

کد خبر 614928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha